Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MALLORCA – Dias de aventura PREMIUM TOURS

Descriere

Destinatie: Spania

Durata: 1 zi, fara cazare

Palma de Mallorca -Playa de Palma – Manacor - Pestera Dragonului - Porto Cristo Sierra de Tramuntana - Puerto de Sóller - Valldemossa – Lluc - Alcudia
Servicii incluse:
- Bilet de avion Bucuresti – Palma de Mallorca – Bucuresti, zbor direct Compania Wizz Air
- Taxele de aeroport, cu bagaj de mana (40 × 30 × 20 cm) + bagaj de cala 20 kg incluse
- Transferuri cu autocar local modern, aeroport-hotel-aeroport
- 7 nopti cazare in Hoteluri 4* conform pachetului
- Mese incluse: DEMIPENSIUNE (bauturile nu sunt incluse)
- Excursie cu ghid local in Palma de Mallorca
- Excursie cu ghid local in Partea Estica: Manacor, Pestera Dragonului & Puerto Cristo
- Intrarea in Pestera Dragonului
- Insotitor roman de grup
Servicii neincluse:
- Asigurare medicala cu protectie COVID + storno
- Taxele de oras, se achita la hotel aprox 4 eur/pers/noapte
- Bilete de intrare la obiectivele turistice
- Excursiile optionale
- Bacsis/tips –echipaj (sofer+ghizi)– aprox 5 eur/pers/zi
-Bauturile alcoolice sau racoritoare la mesele incluse in program

MALLORCA – Dias de aventura PREMIUM TOURS

Ziua 1. BUCURESTI – MALLORCA

Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 13:30 pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3023 cu destinatia Palma de Mallorca. Decolare la ora 16:05 si aterizare in Palma de Mallorca ora 18:25. Ati ajuns in Mallorca – cea mai mare dintre Insulele Baleare, situata intre coasta Africii de Nord si Spania. Mallorca a fost de-a lungul veacurilor tinta constanta a cuceritorilor, fie ca ei s-au numit fenicieni, cartaginezi, romani, mauri sau corsari spanioli. Peisajul insulei este presarat cu golfuri, plaje si stanci de-a lungul coastei in timp ce in interior exista sate traditionale si lanturi muntoase care ating inaltimi de 1.500 de metri. Transfer la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel HSM Atlantic Park 4* in Magaluf (18-25 Iunie, camere superior) / Hotel BG Caballero 4* in Playa de Palma (17-24 Septembrie, camere standard).

 

Ziua 2. PALMA DE MALLORCA

Mic dejun. Vizitam Palma, capitala vibranta a Mallorca, eleganta si intima, dar plina de viata. Aproximativ jumatate din populatia insulei locuieste in acest oras energic, pe tot parcursul anului, cu hoteluri de lux, restaurante la moda, cafenele, magazine si viata de noapte. Incepem cu un tur de oras cu ghid local. Principalele atractii ale orasului sunt situate in jurul uriasei catedrale gotice de pe malul marii.

Aceasta zona, cunoscuta drept orasul vechi al Palma, este plina de monumente istorice si arhitectura magnifica. Admiram cladirile medievale: Catedrala La Seu – cea mai emblematica, construita pe locul unei moschei care, la randul ei, a fost un templu roman si Palatul L'Almudaina, cu gradini splendide. Continuam prin vechiul cartier Arab, cu labirintul sau de strazi inguste, curti fermecatoare si arhitectura unica. Ulterior, ajungem in Placa Cort unde gasim Primaria si legendarul maslin stravechi care se crede ca are aproximativ 1000 de ani fiind unul dintre cele mai admirate repere ale orasului. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel 4*.

 

Ziua 3. MALLORCA – Partea Vestica: Sierra de Tramuntana-Puerto de Soller-Valldemossa

Mic dejun. Timp liber sau optional o excursie in partea Vestica a insulei. Exploram zona Sierra de Tramuntana, un lant muntos impresionant – lung de aproape 90 km care formeaza “coloana vertebrala” a insulei Mallorca. Peisajul rural este dominat de terase, ziduri antice din piatra uscata si sculpturi proprii ale naturii cu maslini vechi de secole. Ajungem in cel mai frumos sat pitoresc – Valldemossa – cu farmecul sau autentic mallorcan si aflam despre istoria si secretele acestuia. Probabil cel mai cunoscut sat de pe insula deoarece compozitorul polonez Frederic Chopin si iubita sa, scriitoarea franceza George Sand, si-au trait aici povestea de dragoste, departe de zvonurile pariziene. Admiram frumoasa manastire Cartuja Real ridicata in 1339, fost palat de resedinta al lui Sancho I de Mallorca. Ne plimbam pe enigmaticele strazi pietruite, pline de magazine, buticuri si tot felul de cafenele. Continuam cu Portul Soller – o mica comoara ravnita de corsari cu peisaje splendide si miros de flori de portocal. Fiind un vechi port de pescuit aici ne putem delecta cu preparate delicioase din peste si fructe de mare, putem admira locuintele marete care dateaza din secolele XVI-XVIII sau tramvaiul vintage din lemn, utilizat acum zeci de ani pentru a transporta citrice, care trece prin centrul orasului. Intoarcere la hotel Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel 4*.

 

Ziua 4. MALLORCA – Cruise, Sun & Fun!

Mic dejun. Ne aflam in una dintre cele mai mari statiuni de vacanta din Mallorca cu o intindere de cativa kilometrii de nisip alb, ape cristaline, ideala pentru practicarea multor tipuri de sporturi si o multime de baruri, cluburi, restaurante și hoteluri. Privelistile incredibile ale golfului, apusurile de soare de neuitat si centrul cultural al orasului, va vor asigura o experienta de vacanta uimitoare. Timp liber la dispozitie pentru relaxare si pentru a va bucura de facilitatile hotelului ce ofera confort, relaxare, divertisment, gastronomie cu specialitati locale si internationale si servicii de calitate. Puteti opta pentru o croaziera la bordul unui catamaran de-a lungul coastei de sud-vest a insulei Mallorca unde vom petrece cateva ore relaxante. Puteti face plaja pe vas, o baie racoritoare sau snorkeling in apele cristaline ale Mediteranei. De asemenea, vom descoperi cele mai frumoase pesteri si plajele protejate cum ar fi Portals Vells sau rezervatia naturala marina Cala Vella. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)  – Hotel 4*.

 

Ziua 5. MALLORCA – Partea Nordica: Lluc & Alcudia

Mic dejun. Timp liber sau optional o excursie in partea Nordica a insulei. Descoperim aceasta zona stancoasa cu golfuri izolate si plaje mici, ascunse, cu privelisti uluitoare asupra nuantelor turcoaz ale marii. Vizitam orasul Alcudia, plin de istorie si cu o atmosfera locala autentica. Exploram orasul vechi cu stradute idilice inconjurat de un zid medieval, care a fost restaurat pe locul unei asezari romane din anul 123 i.Hr. Maurii au reinfiintat aici un oras care ulterior a devenit posesie feudala a Cavalerilor Templieri. In continuare ne indreptam catre satul Lluc unde vizitam cel mai sacru loc din Mallorca aflat intr-un cadru spectaculos in muntii Sierra de Tramuntana. Este un important loc de pelerinaj de mai bine de 800 de ani. Obiectul pelerinajului este o mica statuie a Fecioarei gasita de un arab convertit la crestinism. Statuia, numita La Morenta sau Madona Intunecata, a fost adapostita in biserica locala, dar s-a tot intors la locul in care a fost gasita si astfel a fost construita acolo o capela pentru a o gazdui. Manastirea are o curte interioara frumoasa, o gradina botanica si un muzeu cu arta religioasa. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel 4*.

 

Ziua 6. MALLORCA –  Partea Estica: Manacor – Pestera Dragonului – Porto Cristo

Mic dejun. Astazi, vom descoperi Partea Estica insulei, o zona deosebita unde linistea si atmosfera relaxata au determinat oameni importanti precum Boris Becker – solistul trupei Abba, Bon Jovi si Emily Blunt sa isi faca o casa de vacanta aici. Prima oprire va fi in Manacor la renumitul magazine de perle, unde aflam despre industria de cultivarea acestor bijuterii clasice. Continuam catre legendarul Pestera Dragonului (Cuevas del Drach), un adevarat miracol al naturii, plin de formatiuni spectaculoase cu stalactite si stalagmite. Ascuns in interiorul pesterilor, Lacul Martel este considerat a fi unul dintre cele mai mari lacuri subterane din lume. Inca din anul 1935, in fiecare zi, aici au loc concerte din aria lui Chopin, Caballero si Offenbach. Vom asculta un concert live al unui cvartet format din doua viori, un violoncel, armoniu si urmarim un spectacol de lumini. Ulterior, ajungem in Porto Cristo, singurul loc din Mallorca care a fost prins in razboiul civil spaniol si capturat pentru scurt timp de fortele republicane dar care a reusit sa isi pastreze farmecul sau original. Despre pesterile din Porto Cristo localnicii vorbeau inca din 1632, cand credeau ca in interiorul lor se adaposteste un dragon. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)  – Hotel 4*.

 

Ziua 7. MALLORCA – Sun & Fun!

Mic dejun. Ne vom petrece aceasta zi la malul Marii Mediterane. Mallorca este renumita pentru minunatele plaje de nisip, apele cristaline, vremea permanent placuta si soarele pe tot parcursul anului. Va puteti relaxa la plaja, puteti lua masa pe o terasa la malul marii sau puteti incerca sporturile nautice ce se practica in zona. Insula este o destinatia perfecta pentru ciclism si atrage aproximativ 150.000 de cicloturisti in fiecare an. Clima calda si varietatea de trasee, de la urcari solicitante la teren moderat, fac ca ciclistii de toate nivelurile sa se poata bucura de numeroasele trasee pitoresti de pe insula. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)  – Hotel 4*.

 

Ziua 8. MALLORCA - BUCURESTI

Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Palma de Mallorca pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3024 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 19:05 sosire in Bucuresti la ora 23:15.

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Martie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

 

GRUP MINIM :

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se  anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

EXCURSII OPTIONALE  (tarif informativ pentru min. 20 de participanti):

  • Excursie de o zi in Partea Vestica: 85 eur/persoana

  • Excursie de o zi in Partea Nordica: 90 eur/persoana

  • Excursie de o zi cu o Croaziera si pranz inclus. 120 eur/persoana

Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.

OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

  • Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

  • Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

 

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

  •  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

  • Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

CONDITII GENERALE de CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 

CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 

OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intârzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

 

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

 

IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Destinatie: Spania

Durata: 1 zi, fara cazare

Palma de Mallorca -Playa de Palma – Manacor - Pestera Dragonului - Porto Cristo Sierra de Tramuntana - Puerto de Sóller - Valldemossa – Lluc - Alcudia
Servicii incluse:
- Bilet de avion Bucuresti – Palma de Mallorca – Bucuresti, zbor direct Compania Wizz Air
- Taxele de aeroport, cu bagaj de mana (40 × 30 × 20 cm) + bagaj de cala 20 kg incluse
- Transferuri cu autocar local modern, aeroport-hotel-aeroport
- 7 nopti cazare in Hoteluri 4* conform pachetului
- Mese incluse: DEMIPENSIUNE (bauturile nu sunt incluse)
- Excursie cu ghid local in Palma de Mallorca
- Excursie cu ghid local in Partea Estica: Manacor, Pestera Dragonului & Puerto Cristo
- Intrarea in Pestera Dragonului
- Insotitor roman de grup
Servicii neincluse:
- Asigurare medicala cu protectie COVID + storno
- Taxele de oras, se achita la hotel aprox 4 eur/pers/noapte
- Bilete de intrare la obiectivele turistice
- Excursiile optionale
- Bacsis/tips –echipaj (sofer+ghizi)– aprox 5 eur/pers/zi
-Bauturile alcoolice sau racoritoare la mesele incluse in program

MALLORCA – Dias de aventura PREMIUM TOURS

Ziua 1. BUCURESTI – MALLORCA

Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 13:30 pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3023 cu destinatia Palma de Mallorca. Decolare la ora 16:05 si aterizare in Palma de Mallorca ora 18:25. Ati ajuns in Mallorca – cea mai mare dintre Insulele Baleare, situata intre coasta Africii de Nord si Spania. Mallorca a fost de-a lungul veacurilor tinta constanta a cuceritorilor, fie ca ei s-au numit fenicieni, cartaginezi, romani, mauri sau corsari spanioli. Peisajul insulei este presarat cu golfuri, plaje si stanci de-a lungul coastei in timp ce in interior exista sate traditionale si lanturi muntoase care ating inaltimi de 1.500 de metri. Transfer la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel HSM Atlantic Park 4* in Magaluf (18-25 Iunie, camere superior) / Hotel BG Caballero 4* in Playa de Palma (17-24 Septembrie, camere standard).

 

Ziua 2. PALMA DE MALLORCA

Mic dejun. Vizitam Palma, capitala vibranta a Mallorca, eleganta si intima, dar plina de viata. Aproximativ jumatate din populatia insulei locuieste in acest oras energic, pe tot parcursul anului, cu hoteluri de lux, restaurante la moda, cafenele, magazine si viata de noapte. Incepem cu un tur de oras cu ghid local. Principalele atractii ale orasului sunt situate in jurul uriasei catedrale gotice de pe malul marii.

Aceasta zona, cunoscuta drept orasul vechi al Palma, este plina de monumente istorice si arhitectura magnifica. Admiram cladirile medievale: Catedrala La Seu – cea mai emblematica, construita pe locul unei moschei care, la randul ei, a fost un templu roman si Palatul L'Almudaina, cu gradini splendide. Continuam prin vechiul cartier Arab, cu labirintul sau de strazi inguste, curti fermecatoare si arhitectura unica. Ulterior, ajungem in Placa Cort unde gasim Primaria si legendarul maslin stravechi care se crede ca are aproximativ 1000 de ani fiind unul dintre cele mai admirate repere ale orasului. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel 4*.

 

Ziua 3. MALLORCA – Partea Vestica: Sierra de Tramuntana-Puerto de Soller-Valldemossa

Mic dejun. Timp liber sau optional o excursie in partea Vestica a insulei. Exploram zona Sierra de Tramuntana, un lant muntos impresionant – lung de aproape 90 km care formeaza “coloana vertebrala” a insulei Mallorca. Peisajul rural este dominat de terase, ziduri antice din piatra uscata si sculpturi proprii ale naturii cu maslini vechi de secole. Ajungem in cel mai frumos sat pitoresc – Valldemossa – cu farmecul sau autentic mallorcan si aflam despre istoria si secretele acestuia. Probabil cel mai cunoscut sat de pe insula deoarece compozitorul polonez Frederic Chopin si iubita sa, scriitoarea franceza George Sand, si-au trait aici povestea de dragoste, departe de zvonurile pariziene. Admiram frumoasa manastire Cartuja Real ridicata in 1339, fost palat de resedinta al lui Sancho I de Mallorca. Ne plimbam pe enigmaticele strazi pietruite, pline de magazine, buticuri si tot felul de cafenele. Continuam cu Portul Soller – o mica comoara ravnita de corsari cu peisaje splendide si miros de flori de portocal. Fiind un vechi port de pescuit aici ne putem delecta cu preparate delicioase din peste si fructe de mare, putem admira locuintele marete care dateaza din secolele XVI-XVIII sau tramvaiul vintage din lemn, utilizat acum zeci de ani pentru a transporta citrice, care trece prin centrul orasului. Intoarcere la hotel Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel 4*.

 

Ziua 4. MALLORCA – Cruise, Sun & Fun!

Mic dejun. Ne aflam in una dintre cele mai mari statiuni de vacanta din Mallorca cu o intindere de cativa kilometrii de nisip alb, ape cristaline, ideala pentru practicarea multor tipuri de sporturi si o multime de baruri, cluburi, restaurante și hoteluri. Privelistile incredibile ale golfului, apusurile de soare de neuitat si centrul cultural al orasului, va vor asigura o experienta de vacanta uimitoare. Timp liber la dispozitie pentru relaxare si pentru a va bucura de facilitatile hotelului ce ofera confort, relaxare, divertisment, gastronomie cu specialitati locale si internationale si servicii de calitate. Puteti opta pentru o croaziera la bordul unui catamaran de-a lungul coastei de sud-vest a insulei Mallorca unde vom petrece cateva ore relaxante. Puteti face plaja pe vas, o baie racoritoare sau snorkeling in apele cristaline ale Mediteranei. De asemenea, vom descoperi cele mai frumoase pesteri si plajele protejate cum ar fi Portals Vells sau rezervatia naturala marina Cala Vella. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)  – Hotel 4*.

 

Ziua 5. MALLORCA – Partea Nordica: Lluc & Alcudia

Mic dejun. Timp liber sau optional o excursie in partea Nordica a insulei. Descoperim aceasta zona stancoasa cu golfuri izolate si plaje mici, ascunse, cu privelisti uluitoare asupra nuantelor turcoaz ale marii. Vizitam orasul Alcudia, plin de istorie si cu o atmosfera locala autentica. Exploram orasul vechi cu stradute idilice inconjurat de un zid medieval, care a fost restaurat pe locul unei asezari romane din anul 123 i.Hr. Maurii au reinfiintat aici un oras care ulterior a devenit posesie feudala a Cavalerilor Templieri. In continuare ne indreptam catre satul Lluc unde vizitam cel mai sacru loc din Mallorca aflat intr-un cadru spectaculos in muntii Sierra de Tramuntana. Este un important loc de pelerinaj de mai bine de 800 de ani. Obiectul pelerinajului este o mica statuie a Fecioarei gasita de un arab convertit la crestinism. Statuia, numita La Morenta sau Madona Intunecata, a fost adapostita in biserica locala, dar s-a tot intors la locul in care a fost gasita si astfel a fost construita acolo o capela pentru a o gazdui. Manastirea are o curte interioara frumoasa, o gradina botanica si un muzeu cu arta religioasa. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) – Hotel 4*.

 

Ziua 6. MALLORCA –  Partea Estica: Manacor – Pestera Dragonului – Porto Cristo

Mic dejun. Astazi, vom descoperi Partea Estica insulei, o zona deosebita unde linistea si atmosfera relaxata au determinat oameni importanti precum Boris Becker – solistul trupei Abba, Bon Jovi si Emily Blunt sa isi faca o casa de vacanta aici. Prima oprire va fi in Manacor la renumitul magazine de perle, unde aflam despre industria de cultivarea acestor bijuterii clasice. Continuam catre legendarul Pestera Dragonului (Cuevas del Drach), un adevarat miracol al naturii, plin de formatiuni spectaculoase cu stalactite si stalagmite. Ascuns in interiorul pesterilor, Lacul Martel este considerat a fi unul dintre cele mai mari lacuri subterane din lume. Inca din anul 1935, in fiecare zi, aici au loc concerte din aria lui Chopin, Caballero si Offenbach. Vom asculta un concert live al unui cvartet format din doua viori, un violoncel, armoniu si urmarim un spectacol de lumini. Ulterior, ajungem in Porto Cristo, singurul loc din Mallorca care a fost prins in razboiul civil spaniol si capturat pentru scurt timp de fortele republicane dar care a reusit sa isi pastreze farmecul sau original. Despre pesterile din Porto Cristo localnicii vorbeau inca din 1632, cand credeau ca in interiorul lor se adaposteste un dragon. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)  – Hotel 4*.

 

Ziua 7. MALLORCA – Sun & Fun!

Mic dejun. Ne vom petrece aceasta zi la malul Marii Mediterane. Mallorca este renumita pentru minunatele plaje de nisip, apele cristaline, vremea permanent placuta si soarele pe tot parcursul anului. Va puteti relaxa la plaja, puteti lua masa pe o terasa la malul marii sau puteti incerca sporturile nautice ce se practica in zona. Insula este o destinatia perfecta pentru ciclism si atrage aproximativ 150.000 de cicloturisti in fiecare an. Clima calda si varietatea de trasee, de la urcari solicitante la teren moderat, fac ca ciclistii de toate nivelurile sa se poata bucura de numeroasele trasee pitoresti de pe insula. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)  – Hotel 4*.

 

Ziua 8. MALLORCA - BUCURESTI

Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Palma de Mallorca pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3024 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 19:05 sosire in Bucuresti la ora 23:15.

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Martie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

 

GRUP MINIM :

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se  anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

EXCURSII OPTIONALE  (tarif informativ pentru min. 20 de participanti):

  • Excursie de o zi in Partea Vestica: 85 eur/persoana

  • Excursie de o zi in Partea Nordica: 90 eur/persoana

  • Excursie de o zi cu o Croaziera si pranz inclus. 120 eur/persoana

Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.

OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

  • Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

  • Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

 

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

  •  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

  • Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

CONDITII GENERALE de CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 

CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 

OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intârzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

 

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

 

IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.